پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215273
همه حواشي نقل و انتقالات استقلال
تاریخ انتشار : 1395/03/29 16:59:01
نمایش : 1125
شايعه فسخ قرارداد باقري با استقلال بيشتر از هميشه به گوش مي‌رسد و او حتي در تمرينات هم شرکت نکرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار فرشيد باقري، اولين سوژه فصل نقل و انتقالات بود. بازيکني که مي‌گفتند کارش براي پيوستن به پرسپوليس تمام شده ولي در نهايت پيراهن استقلال را به تن کرد، کنار بهرام افشارزاده عکس يادگاري انداخت و با قراردادي 2 ساله آبي پوش شد تا دومين خريد اين تيم بعد از بختيار رحماني لقب بگيرد.

 

استدلال کادر فني آبي‌ها هم اين بود که روزبه چشمي به نيم فصل اول نمي‌رسد، محمدرضا خرسندنيا در ليست فروش است و اميد ابراهيمي هم نمي‌ماند پس آبي ها نياز به يک هافبک دفاعي دارند.

 

حالا کمتر از يک ماه از آن روز گذشته و شايعه فسخ قرارداد باقري با استقلال بيشتر از هميشه به گوش مي‌رسد. ابراهيمي در يک قدمي تمديد قراردادش است و عليرضا منصوريان هنوز هم بازيکن جديد مي‌خواهد و پر بودن ليست بازيکنان بزرگسال استقلال باعث شده نام باقري براي ترک استقلال به گوش برسد.

 

اين اتفاق به قدري قطعي به نظر مي‌رسد که باقري در تمرين استقلال هم شرکت نکرده است در حالي که ديگر خريدهاي اين تيم مثل رحماني، وريا غفوري و ميلاد زکي پور خودشان را به اولين تمرين رساندند.

 

البته بستن قرارداد با يک بازيکن و سپس نخواستنش در استقلال تقريبا عادي است. تعدادي از قربانيان اين موضوع را در ادامه مرور مي کنيم:

 

 

* احمد جمشيديان

ابتداي ليگ سيزدهم با قراردادي 2 ساله به استقلال پيوست ولي نتوانست چندان بازي کند. قول داد نبودنش را در ليگ بعدي جبران کند ولي استقلال در آخرين ساعات نقل و انتقالات بالاخره سپاهان را براي صدور رضايتنامه يعقوب کريمي راضي کرد.

 

استقلال 19 بازيکن بزرگسال داشت و ليستي 18 نفره. درحاليکه همه مي‌گفتند نام خرسندنيا يا کريميان و حتي کرار از فهرست خط مي‌خورد قرعه به نام جمشيديان افتاد.

 

 

* ايمان مبعلي

قرارداد 2ساله اش با استقلال تمام شده بود ولي با حضور قلعه نويي، هر دو نفر علاقه مند بودند به همکاري‌شان ادامه بدهند. مبعلي قراردادش را تمديد کرد و با استقلال به اردوي ترکيه رفت.

 

همه چيز عادي بود که ناگهان کرانچار با فابيو جان واريو به مشکل خورد و هافبک برزيلي را از سپاهان اخراج کرد. استقلال بلافاصله مو بلوند برزيلي را خريد و مبعلي وقتي اين اتفاق را ديد درنهايت طي توافقي دوطرفه راهي پيکان شد.

 

 

* محمد محمدي

درست مثل مبعلي.با استقلال به اردوي ترکيه رفت ولي وقتي تيم برگشت،او به باشگاه رفت و تقاضاي خروج کرد و در نهايت هم اين اتفاق رقم خورد. اگر محمدي از استقلال نمي‌رفت، جاي خالي در ليست بزرگسالان تيم ايجاد نمي‌شد که فرهاد مجيدي برگردد.

 

 

* مهدي خيري

به عنوان يک بازيکن جوان به استقلال ليگ هشتم پيوست. خيري با استقلال به اردوي ترکيه رفت و قرار شد يکي از بازيکنان اصلي تيم قلعه نويي باشد اما وقتي استقلال به تهران برگشت، خيري با واسطه قرار دادن ملاحي، از استقلال رفت و به صبا پيوست.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html